منابع کنکور سراسری ۱۴۰۴
نوشته شده توسط : دانتل

منابع کنکور سراسری ۱۴۰۴ در دو دسته منابع شامل کتاب‌های درسی و کتاب‌های کمک آموزشی می‌باشد که شرکت‌کنندگان کنکور سراسری جهت کسب موفقیت در این آزمون باید آن‌ها را تهیه و مطالعه کنند. بنابراین اگر از شرکت کنندگان کنکور سراسری در یکی از رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی و یا هنر و زبان هستید، در اولین قدم باید از منابع مطلع شوید و سپس بر اساس آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشید و سطح آمادگی خود را افزایش دهید. توصیه می‌کنیم علاوه بر منابع اعلام شده از سوی سایت سنجش، اقدام به تهیه کتاب کمک آموزشی نیز نمایید تا با نحوه طراحی و سبک سوالات آشنا شوید. در ادامه این مقاله منابع کنکور سراسری 1404 را معرفی کرده‌ایم.

 

منبع:  منابع کنکور سراسری ۱۴۰۴

منابع کنکور سراسری ۱۴۰۴

هر ساله ثبت نام کنکور سراسری در پنج زیرگروه آزمایشی شامل علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، هنر و زبان های خارجه انجام می شود.

داوطلبانی که مایلند در یکی از این پنج زیرگروه آزمایشی شرکت کنند، حتما باید اقدام به تهیه منابع مناسب نموده و مطابق با آن ها مطالعه کنند. در واقع موفقیت نهایی داوطلبان کنکور سراسری، در گرو داشتن منابع کنکور سراسری ۱۴۰۴ همراه با برنامه ریزی اصولی جهت مطالعه برای کنکور سراسری است.

مطابق تصمیماتی که شورای عالی انقلاب در این زمینه گرفته است، از کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ دروس عمومی از این آزمون حذف خواهند شد و مبنای سنجش آن ها سوابق تحصیلی داوطلب خواهد بود. از همین رو متقاضیان می توانند تمام تمرکز خود را جهت مطالعه سرفصل های امتحانی تخصصی بگذارند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

بودجه بندی دروس کنکور سراسری 1404

بودجه بندی کنکور سراسری نسبتا سنگین می باشد و به همین دلیل بدون برنامه ریزی مناسب نمی توان اقدام به مطالعه آن ها نمود. متقاضیان ابتدا باید از منابع کنکور سراسری ۱۴۰۴ که سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می کند، مطلع شوند و سپس با توجه به آن ها منابع کمک آموزشی مناسب نیز تهیه کرده و اقدام به برنامه ریزی و آغاز مطالعه جهت شرکت در این آزمون پر رقابت نمایند. برای اطلاع از بودجه بندی جدید و تغییرات اعمال شده کنکور مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بخوانید: بودجه بندی دروس کنکور سراسری

 

بهترین منابع کنکور سراسری ۱۴۰۴

با توجه به اطلاعیه های سازمان سنجش و قوانین جدید از کنکور دورس عمومی جز سرفصل های کنکور نمی‌باشد. با توجه به تغییرات کنکور سراسری اعمال شده، دروس عمومی حذف شده و فقط تاثیر آن ها بر روی سوابق تحصیلی می باشد. بدین ترتیب منابع کنکور سراسری 1404 فقط از دروس تخصصی می باشد.

کتاب های کمک آموزشی در بر دارنده پرسش های چهارگزینه ای مشابه با سوالات کنکور سراسری هستند که دید داوطلب را نسبت به سوالات این آزمون بازتر می کنند؛ ضمن اینکه آن ها می توانند به واسطه پاسخگویی به این سوالات، با نکات مهم این آزمون نیز آشنا شوند.

 





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: